سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنده یاد * آه از بهار بی یار*

به نامت ،‏به یادت ،‏به امیدت و نه به امید خلق روزگار

بزرگ‏ترین آرزوی من این است که چون علی باشم. یکی دیگر از آرزوهایم این است که یک چاه داشته باشم که هر از چند گاه به تناوب ظلم های زمان و نامرادی های آنانی که خود را یار من می دانند در آن فریاد کنم اما غریبه ای از سودای دل پر دردم خبر دار نشود مباد که جامعه اسلامی که از هر سو مورد تهدید دشمن است آسیب ببیند .

یکی دیگر از آرزوهای همیشگی‏ام این است که نه در محبتم غلو کنم و نه در دشمنی ام . 
دیگر آرزویم این است که در روزگاری که دشمن در کمین است تا از تفرقه ما سوء استفاده کند و  اسلام و انقلاب را به زمین بزند آن هم نه از طریق دشمنان که به وسیله منافقان ، من هوشیار باشم و بدانم حرفی که می زنم آب به آسیاب دشمن است یا بازگویی حقیقتی تلخ که باید جامعه آن را بداند .

آرزوی دیگرم این است که حتی حرف‏های سراسر توهین دیگران را با درایت و منطق و چنان عقلانی پاسخ دهم که کسانی مثل این آقای ابطحی و سید ابراهیم نبوی ها کیف نکنند .
آرزوی دیگرم این است که واقعیت ها را آن طور که هست ببینم . حق را هر چند کوچک ، حق و ناحق را هر چند بزرگ باشد و به ضررم ، ناحق بدانم .

خدایا! به ما تاب و توانی ده که چونان علی نامردی ببینیم و آن گاه که باید برای حفظ کیان اسلام و وحدت مسلمانان سکوت کنیم . به تناسب زمان چونان حسن صلح کنیم و چون حسین شیر بیشه نبرد باشیم.

خدایا! همه ما را هدایت کن تا به غربت امام مان بیش از این دامن نزنیم .

ظهورت را برای همیشه آرزو می کنم یا م ح م د



برچسب‌ها:
[ جمعه 86/11/26 ] [ 3:19 عصر ] [ خدابیامرز ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب