سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنده یاد * آه از بهار بی یار*

آمدم . آخر تو می دانی که بی تو نمی مانم . و تمام روزهایم شب بودند بعد از تو تا امروز که آمده ام دیدار تازه کنم .

یادت هست گفته بودی که می روی و من می مانم .

گفته بودی که بر پای کاروانیان زنجیر می نهند و من باید صبوری کنم .

گفته بودی که گوشوار از گوش دختران می ربایند و سیلی بر گونه هاشان می زنند و چون مادر که بعد از او دریاها همیشه نیلی ماندند ، یادگارانت نیز .

 و من همه را دیدم و تنور خولی را که نور باران شد .

 هلهله نامرد مردمان کوفی را .

و خیزران را که بر شیارهای لبان خشکیده ات بوسه می زدند .

و نمی گویمت از مأجری که از سرمان کشیدند و از نگاه های خیره ای که بر فرزندان رسولخداروا دانستند .آه که نزدیک بود فالب تهی کنم .

 نمی گویمت از دردانه سه ساله ات که از غم فراقت سوخت و گداخت و ذوب شد و من هنوز لالایی غریبانه ام را برایش زمزمه می کنم . و خرابه برایم کابوسی هر شبه است .

امروز از پس چهل شب غریبی و اسارت دوباره آمده ام تا سوز تازیانه های فراقت را که بر دلم سنگینی می کند تو مرهم باشی و داغ شقایق های صحرا ها که زیر پا گذاشتم را به نشانی با خود آورده ام .ببین طفلانت را که غریبانه به آب می نگرند و گاه گستاخی آب را به اشک می شویند و گاه خاک گاهوار شش ماهه آرامیده ات را بر سر می کنند.

 آمدم حسینم . آمدیم بی آن که کسی ما را به پیشواز آید . آمدیم به شوق وصالت و این اشتیاق به سوزی دیگرگون بدل شد .سوزی که دریغ اگر در دلهامان و دل های آرزومندانمان سرد و خاموش سود .

آمدم تا بگویمت 

 السلام علی ولی الله و حبیبه . السلام علی خلیل الله و نجیبه . السلام علی صفی الله و ابن صفیه . السلام علی الحسین المظلوم الشهید . السلام علی اسیر الکربات و قتیل العبرات . اللهم انی اشهد انه ولیک و ابن ولیک و صفیک و ابن صفیک الفائز بکرامتک . اکرمته بالشهاده و حبوته بالسعاده و اجتبیته بطیب الولاده و جعلته سیدا من الساده و قائدا من القاده و ذائدا من الذاده و اعطیته مواریث الانبیاء و جعلته حجه علی خلقک من الاوصیاء فاعذر فی الدعاء و منح النصح و بذل مهجته فیک لیستنقذ عبادک من الجهاله و حیره الضلاله و قد توازر علیه من غرته الدنیا و باع حظه بالارذل الادنی و شری اخرته بالثمن الاوکس و تغطرس و تردی فی هواه و اسخطتک و اسخط نبیک و اطاع من عبادک اهل الشقاق و النفاق و حمله الاوزار المستوجبین النار فجاهدهم فیک صابرا محتسبا حتی سفک فی طاعتک دمه و استبیح حریمه . اللهم فالعنهم لعنا وبیلا و عذبهم عذابا الیما. السلام علیک یابن رسول الله . السلام علیک یا بن سید الاوصیاء . اشهد انک امین الله و ابن امینه .عشت سعیدا و مضیت حمیدا و مت فقیدا مظلوما شهیدا و اشهد ان الله منجز ماوعدک و مهلک من خذلک و معذب من قتلک و اشهد انک وفیت بعهد الله و جاهدت فی سبیله حتی اتیک الیقین فلعن الله من قتلک و لعن الله من ظلمک و لعن الله امه سمعت بذلک فرضیت به . اللهم انی اشهدک انی ولی لمن والاه و عدو لمن عاداه . بابی انت و امی یابن رسول الله . اشهد انک کنت نورا فی الاصلاب الشامخه و الارحام المطهره . لم تنجسک الجاهلیه بانجاسها و لم تلبسک من مدلهمات من ثیابها و اشهد انک من دعائم الدین و ارکان المسلمین و معقل المومنین و اشهد انک الامام البر التقی الرضی الزکی الهادی المهدی .اشهد ان الائمه من ولدک کلمه التقوی و اعلام الهدی و العروه الوثقی و الحجه علی الدنیا و اشهد  انی بکم مومن و بایابکم موقن بشرایع دینی و خواتیم عملی و قلبی لقلبکم سلم و امری لامرکم متبع و نصرتی لکم معده حتی یاذن الله لکم فمعکم لا مع عدوکم صلوات الله علیکم وعلی ارواحکم و اجسادکم و شاهدکم و غائبکم وظاهرکم و باطنکم . امین رب العالمین.



برچسب‌ها:
[ شنبه 85/12/19 ] [ 1:8 عصر ] [ خدابیامرز ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب