سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنده یاد * آه از بهار بی یار*

به نامت ،‏به یادت ،‏به امیدت و نه به امید خلق روزگار


هی می‏خونم و می‏گم و می‏خوام اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد . ولی زندگی‏م هیچ ربطی به این بندگان خدا نداره . خب این طوری می‏شه که احساس می‏کنم مردم.ولی بازم داد می‏زنم خداجون! گیرم هم که مرده باشم تو خودت که میتونی این دل مرده روزنده کنی و شاداب

نداری از این بیشتر که تو مهمونی خدا هم هیچی گیرم نمیاد ؟ بیچارگی از این بدتر که به همه بدن و من نتونم بگیرم. باشه من ناتوان و فقیر اما خدا تو که به همه می دی . منم هستم ها .

گفتم که گرسنه ام. نه فکر کنین نمی خورم . نه شکم مبارک پره اما این روحمه که دنبال ی غذای درست و حسابی می‏گرده . و تو این ماه خدایا فقط از تو برمیاد که هوای مهمونت رُ داشته باشی.

خوب می دونم که هر بار که تو رو عصیان می کنم مثل آدم و حوا ، ی تیکه از لباس تقوام کنده می‏شه . خودت گفتی و لباس التقوی خیر . خدا برهنه ام . کمکم کن .

بدهکارم . مگه از من چه اجر و مزدی خواسته بودن غیر محبت و مودت ؟ خودم می‏دونم . خدایی دوستشون هم دارم اما کم می‏ذارم . و همیشه بدهکار می‏مونم . دیگه بدهکاریام خیلی زده بالا . خدا جون خودت باید ی کاری کنی .

آره مصیبت‏زده ام . یتیمم . تنهام . کسی که پدر بالا سرش نیست هر بلایی سرش میاد . خدا خودت به حق همین روزا زودتر من مصیبت‏زده رو نجات بده .

غریبم . می‏دونم اینُ و همه می‏دونن . جای من نه این دنیاست که باید برگردم و به وطنم برسم .خدایا خودت منُ به وطنم برگردون .

می‏دونم این قدر تو این دنیا خودم رُ به هر چیز و ناچیزی وابسته کردم و تو دام این دنیا اسیر شدم که فقط کار خودته که منُ از این دام رها کنی.

خدای مهربونم . من تنها این همه گرفتاری ندارم که . همه‏مون همین طوری گرفتاریم . خدایا خودت همه ما رُنجت بده .

خدایا می‏دونم درد و درمون از خودته و می‏دونی که بد جوری مریضم . روحم از تنم خسته تر و فرسوده تر . جانم رو درمون کن خدا . تنها نویی که شفا می‏دی.

خودت که می‏دونی من بااین همه نداری امیدم فقط به دارایی خودته . خودت از داراییت به همه ماهم بده .

خدا می‏دونی که حال خوشی ندارم . پس خودت باید آستین بالا بزنی و ی کاری برام بکنی . یادته چقدر خوندم که حول حالنا الی احسن الحال و الان وقتشه .

اصلا من مگه توان پرداخت این همه بدهی رو دارم ؟ خدا جون خودت بدهیام رو صاف کن و منو از زیر این بار سنگین نجات بده . می‏دونم که کار،کار خودته . خب ماه هم که ماه خودته. می دونم تو همه کار می کنی. منتظرم .

اللهم ادخل علی اهل القبور السرور ،‏اللهم اغن کل فقیر ، اللهم اشبع کل جائع ،‏اللهم اکس کل عریان ،‏اللهم اقض دین کل مدین ،‏اللهم فرج عن کل مکروب ، اللهم رد کل غریب ،‏اللهم فک کل اسیر ،‏اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین ،‏اللهم اشف کل مریض ،‏اللهم سد فقرنا بغناک ،‏اللهم غیر سوء‏حالنا بحسن حالک ،‏اللهم اقض عنا الدین و اغننا من الفقر ،‏انک علی کل شیء قدیر

ظهورت را برای همیشه آرزو می کنم یا م ح م د

***نوشته منتخب



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 86/6/29 ] [ 9:0 عصر ] [ خدابیامرز ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب