به نامت ،به یادت ،به امیدت و نه به امید خلق روزگار
ان قصد القربه یحصل باحد امور ثلاثه:
ا: الاتیان بقصد امتثال امره سبحانه
ب: الاتیان لله تبارک و تعالی مع صرف النظر عن الآخر
ج: الاتیان بداعی محبوبیه الفعل له تعالی دون سائر الدواعی النفسانیه.**
****
و اخیرا زیدت الی هذه الامور الثلاثه امور اخر و هی:
ان یعمل الانسان اعماله لکی چشم در و همساده دربیاد .
ان یعمل الانسان اعماله لکی بتونه پیش فک و فامیل خوب پز بده .
ان یعمل الانسان اعماله لکی همه فکر کنن خیلی آدم درستیه و کلا ی جورایی با خداس.
ان یعمل الانسان اعماله لکی همه فکر کنن چقدر خدمتگزاره و دلسوزه .
ان یعمل الانسان اعماله لکی آخه داشتم از فضولی می ترکیدم .
ان یعمل الانسان اعماله لکی احساس میکنم من وکیل همهام و تو ی کلام برگزیدهام .
ان یعمل الانسان اعماله لکی خوب وکیل هم نباشم مابقی صغیرن و یا سفیه ،نیاز دارن به کمکهای قیممآبانه من .
ان یعمل الانسان اعماله لکی ی جوری از بیکاری باید در میاومدم.
ان یعمل الانسان اعماله لکی خیال نکنین دستور از الیاس گرفتهبودم ،نه بابا من خودم الیاسُ پشت سرم میکشم اونم دستبسته .
ان یعمل الانسان اعماله لکی هویجوری .
ان یعمل الانسان اعماله لکی احساس میکنم نمیدونم اطلاعاتیم ، یا دست کم سپاه قدسیام .
ان یعمل الانسان اعماله لکی اصلا به تو چه ؟ دلم میخواد .
ان یعمل الانسان اعماله لکی همه میکنن چرا به من گیر میدی ؟ دیدم مد شده خواستم عقب نمونم .
ان یعمل الانسان اعماله لکی مگه من چی کم دارم از این بازیگرا و فوتبالیستا .
ان یعمل الانسان اعماله لکی ای بابا گیر دادیا .
** الموجز فی الاصول الفقه دوره اصولیه موجزه للمبتدئین فی هذا العلم ،تالیف :جعفر السبحانی
ظهورت را برای همیشه آرزو می کنم یا م ح م د
برچسبها: