سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنده یاد * آه از بهار بی یار*

هو البصیر

دیشب به دلیلی مجبور شدم بروم برج میلاد برای حضور در اکران یک فیلم!

به خلاف سال های گذشته که حتما همه فیلم ها را می دیدم و نقد می کردم!

حال بدی نداشتم از ندیدن فیلم ها و حضور نداشتن در صحنه سینما که بالعکس حس کردم چیزی از دست نداده ام که بدست هم آورده ام بابت عدم حضورم در سینمای دولت دهم!

یواشکی بگویم حس کردم چقدر جناب سلحشور ، سینما را خوب دبده بود و من غافل بودم از سینمای دهه چهارم این انقلاب!

راستی اگر جنس این انقلاب فرهنگی است به نشان دستور حضزت امام بر تعطیلی دانشگاه ها برای انقلاب فرهنگی و به نشان دغدغه های فرهتگی حضرت ماه، پس چگونه است که ما فرهنگی انقلابی نداریم و حتی بهتر چرا در فرهنگ ما هیچ انقلابی رخ نمی دهد تا به جای سیر قهقهرایی، حرکتی رو به جلو داشته باشیم؟!



برچسب‌ها:
[ یکشنبه 90/11/23 ] [ 12:0 عصر ] [ خدابیامرز ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب