سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنده یاد * آه از بهار بی یار*

یا رب

هی آنتی بیوتیک برایم تجویز کردند.

چاره نبود باید مصرف می کردم.

حالا رفلاکس معده رنجم می دهد.

و تارهای صوتی زخمی و صدای نخراشیده و گوش های پر از زخم و درد و خارش!

و چاره اش، قطره ای که پزشک تجویز کرد.

روزی سه بار دقیقا هر هشت ساعت یکبار و بعد با یک تکه گاز استریل شده گوش را باید محکم پر کرد.

هر هشت ساعت یکبار یعنی حدود ساعت 7 و وقت صبحانه، حدود ساعت 3 بعد از ظهر و زمان صرف ناهار یا دست کم چای بعد از آن و حدود 11 و وقت شام اگر میل داشته باشم.

و دقیقا در این سه وقت، من گوشم را محکم بسته ام و دهانم در حال جویدن غذاست.

و چقدر زجر دهنده است صدای جویدن و یا نوشیدن چای!

پیش از این هرگز صدای جویدن غذایم را حس نمی کردم اما حالا که گوش هایم را پر می کنم تنها صدایی که می شنوم، صدای خودم است. و صدای محیط را اصلا نمی شنوم و یا کم و نامفهوم.

نتیجه آن که خیلی وقت ها آن قدر گوش هامان را محکم بسته ایم که فقط و فقط صدای خودمان را می شنویم!

باید گوش جان گشود! باید گوش جان سپرد! باید به جان گوش کرد!

همین !

یا م ح م د



برچسب‌ها:
[ یکشنبه 91/4/4 ] [ 12:59 صبح ] [ خدابیامرز ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب