سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنده یاد * آه از بهار بی یار*

به نامت ،‏به یادت ،‏به امیدت و نه به امید خلق روزگار

با خودم قرار گذاشتم اولین سلامم رو بگذارم برای یک روز خوب . و این اولین روز خوبی بود که رسید . روز خودم . وشاید روز شما . روز جوان . پس سلام . و اجازه بدید اولین سلام رو به استادم که این جا رو به من سپردند داشته باشم . و از حسن اعتمادشون تشکر کنم . و آرزو کنم بتونم اول اویی که باید و در مرحله بعد استاد رو راضی کنم . درسته که ایشون فرمودند این جا رو به دوستشون سپردند اما باور کنید من فقط شاگردشونم و دوست دارم که دوست هم براشون باشم .
و یک سلام هم به جوانی . و سلامی به شما که جوانید .
فعلا امروز از من این شادباش و تهنیت رو به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام داشته باشید و حسن سلیقه سازمان ملی جوانان رو به فال نیک بگیرم که چنین روزی رو به نام جوان ها گذاشتند تا شاید یک الگوی موفق رو در میان این هه فوتبالیست و بازیگر و غیره و ذلک به ما جوان تر ها نشون بدند . بماند که اگر ما اهل دل بودیم کم الگو در اطرافمون نیست و خوب می تونیم اون ها رو پیدا کنیم . البته این چیزی از وظیفه مسوولین کم نمی کنه .
و نکته آخر این که راستی ما خانم ها  اگر دنبال الگو بگردیم چه باید بکنیم ؟ آیا به جز حضرت زهرا و حضرت زینب سلام الله علیهما الگوی دیگری هم به ما تا حالا معرفی شده ؟
امروز زیباترین اس ام اسی که برای تبریک روز جوان دریافت کردم از استاد بود . یاد آوری کرده بودن که نامه 31 نهج البلاغه رو بخونم و من رو با این کارشون به سراغ کتابخونه ام بردند تا درس های اون روزها رو امروز پاکنویس کنم و به همه شما عزیزان تقدیم کنم .
اما اجازه بدید کمی مطالعه کنم و بعد خدمت برسم . گرچه ممکنه امروز نشه اما فرمایشات حضرات معصومین رو هر وقت بخونیم به موقع هست . 

                                                                                 ظهورت را برای همیشه آرزو می کنم یا م ح م د

***نوشته منتخب



برچسب‌ها:
[ شنبه 86/6/3 ] [ 6:50 عصر ] [ خدابیامرز ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب